Blog

Przygotowanie eleganckiej randki

::  101 kreatywnych randek - sposób na zwalczenie rutyny w związku  >>   Poleca Maciej Michałowski autor e-poradnika "101 kreatywnych randek"   Elegancka randka kojarzy się przeważnie z wytworną drogą restauracją, kolacją przy świecach, szampanem i... dużym rachunkiem. Nie zawsze tak jednak musi być. Wszystko zależy od Twojej kreatywności i zapału. Drogą restaurację zastąpi nasza własna kuchnia i...

Czytaj dalej

Jak przyciągnąć właściwego partnera?

::  Jak przyciągnąć do siebie wszystko to, czego się pragnie  >>   Na pytanie odpowiada Wojciech Diechtiar autor e-poradnika "Naukowa metoda wzbogacania się" Kasia ma wymagającą pracę. Jej obowiązki wymagają częstych wyjazdów, zazwyczaj wtedy pracuje również przez weekend. Kasia jest młodą, sympatyczną, atrakcyjną i bardzo inteligentną kobietą. Ma dobry gust, ubiera się w taki sposób, aby jeszcze...

Czytaj dalej

W jaki sposób mężczyźni przeżywają orgazm?

:: Problemy w związku? Koniecznie wejdź na tę stronę >   Na pytanie odpowiada Maciej Michałowski autor e-kursu "Seksualna pewność siebie" Odkrywanie tajemnic seksualnych naszego ciała, poszukiwanie stref erogennych, zdobywanie doświadczenia w tym, co sprawia nam przyjemność, ma na celu podniesienia satysfakcji z naszego życia seksualnego. Ma również na celu poznanie różnych dróg do szczytu naszej seksualnej...

Czytaj dalej

Mąż ma mnie za brzydką kurę domową, a sekretarkę...

::  Weź udział w walentynkowej wojnie na buziaki - Dziewczyny kontra chłopaki  >>   Problem: „ Mam dwójkę małych dzieci i nie pracuję. Ledwo daję sobie z domem radę, jedno małe biega i wymaga ciągłej uwagi, drugie jeszcze karmię. Dwoję się i troję aby ogarnąć dom. Nie umiem też schudnąć po ciąży i wiem, że się zapuściłam, ale przy dzieciach nie mogę sobie pozwolić na...

Czytaj dalej

Mój facet jest chorobliwie zazdrosny

::  Weź udział w walentynkowej wojnie na buziaki - Dziewczyny kontra chłopaki  >>   Problem: „ Mój facet jest chorobliwie zazdrosny. Mimo, że staram się nie dawać mu pretekstów i bardzo się pilnuje on zawsze się czegoś czepnie. Straciłam już kompletnie kontakt z wszystkimi kolegami, bo on w każdym mężczyżnie upatruje zagrożenie. Wciąż wypomina mi moich byłych chłopaków. Nie wiem...

Czytaj dalej

Moja żona i matka się nienawidzą

::  Weź udział w walentynkowej wojnie na buziaki - Dziewczyny kontra chłopaki  >>   Problem: „ Od pół roku jestem mężem. Dotąd udawało mi się trzymać moja nadopiekuńczą matkę na wodzy, ale ostatnio zaczęła się we wszystko wtrącać. Żona ma za to pretensje do mnie. Mimo że proszę mamę i rozmawiam, żeby przestała nam doradzać i się rządzić w ogóle mnie nie słucha i mówi, że ona...

Czytaj dalej

Mąż chce żebym była wyuzdana i lubieżna

:: Problemy w związku? Koniecznie wejdź na tę stronę >   Problem: „ Mój maż miał od zawsze jakieś dziwne gusta seksualne ale ostatnio oznajmił mi że nigdy nie czuł się mną nie dobrze w łóżku, bo cytuje "jestem wstydliwą świętoszką" i nie wiem co to znaczy prawdziwa namiętność. Byłam bliska płaczu, a on zamiast się zreflektować dalej ciągnął jaka to nie powinnam być wyuzdana i lubieżna. Jako...

Czytaj dalej

On komplementuje przy mnie inne dziewczyny

::  Weź udział w walentynkowej wojnie na buziaki - Dziewczyny kontra chłopaki  >>   Problem: „ On komplementuje przy mnie inne dziewczyny. Zachwyca się jak świetnie wygląda moja koleżanka, lub jakie ładne włosy ma barmanka, to mnie rani, ale on mówi, że jestem przewrażliwiona, co robić? ”   Odpowiedź psychologa: Na pytanie odpowiada psycholog, Kinga...

Czytaj dalej

Mój chłopak woli gry bardziej od sexu

:: Problemy w związku? Koniecznie wejdź na tę stronę >   Problem: „ Mój chłopak mi odmówił sexu (nie był zmęczony, najedzony, ani nic z tych rzeczy). Po prostu wolał siedzieć przy komputerze. Na dodatek powiedział, ze teraz będziemy się kochać co 2 dzień, a nie codziennie jak wcześniej. Czy seks ze mną mógł mu się znudzić? Może robimy to za często? Tylko, ze nigdy nie narzekał i zawsze powtarzał, że...

Czytaj dalej

Jestem ze starszym mężczyzną

:: Problem dotyczy Ciebie?  Przeczytaj o terapii dla par lub terapii rodzinnej >   Problem: „ Mam 22 lata, od dwóch lat jestem z mężczyzną o 7 lat starszym, mieszkamy razem półtora roku. On ma silną osobowość i lubi, żeby wszystko było tak, jak on sobie tego życzy. Staram się jak tylko potrafię żeby był szczęśliwy a jemu i tak wiecznie coś nie pasuje.  Gdy się kłócę mówi mi, że pyskuję, traktuje...

Czytaj dalej

Boję się ślubu

::  Weź udział w walentynkowej wojnie na buziaki - Dziewczyny kontra chłopaki  >>   Problem: „ Z narzeczonym znam się już wiele lat, para jesteśmy od dwóch. W  tym roku czeka nas ślub. Bardzo go chciałam, czekałam na oświadczyny. Ale teraz panicznie się boję. Przychodzi mi do głowy 100 myśli na minutę - czy to będzie miłość do końca życia, czy to na pewno ten jedyny, a może jak zaczekam aż...

Czytaj dalej

Jak się pozbyć natrętnego adoratora?

::  Weź udział w walentynkowej wojnie na buziaki - Dziewczyny kontra chłopaki  >>   Problem: „ Poznałam przez internet fajnego faceta. Świetnie nam się gadało. wymieniliśmy się zdjęciami. Wydał mi się ok. Doszło do spotkania.  Niestety okazało się, że zdjęcie było jakieś wyjątkowo korzystne.   Strasznie mi się nie podoba i nawet jego pozytywne cechy nie są w stanie przeważyć. Nie chce...

Czytaj dalej

Czy można kochać dwóch mężczyzn?

::  Weź udział w walentynkowej wojnie na buziaki - Dziewczyny kontra chłopaki  >>   Problem: „ Jestem od roku w związku. Wcześniej spotykałam się przez dłuższy czas z facetem którego bardzo kochałam. On mnie zostawił dla mojej  koleżanki Wtedy zjawił się pocieszyciel mój obecny chłopak. Teraz wydaje mi się, że byłą z nim by zapomnieć o poprzednim, ale z czasem go pokochałam. Ale teraz...

Czytaj dalej

Dlaczego facet ogląda się za innymi kobietami, gdy ma już swoją?

::  Weź udział w walentynkowej wojnie na buziaki - Dziewczyny kontra chłopaki  >>   Problem: „ Dlaczego facet ogląda się za innymi kobietami, gdy ma już swoją. Dlaczego flirtują z innymi. Dlaczego jak się pokłócą to idą na podryw. Mszczą się? Chcą sobie coś udowodnić? Szukają adoracji? Skąd to zachowanie tak wielu facetów? ”   Odpowiedź psychologa: Na pytanie...

Czytaj dalej

Jak poradzić sobie z samotnością po rozstaniu?

::  Weź udział w walentynkowej wojnie na buziaki - Dziewczyny kontra chłopaki  >>   Problem: „ Rozstałam się dopiero co z mężczyzną, którego bardzo kochałam.  Zostawił mnie dla innej. Coś podejrzewałam, ale to i tak spadło na mnie jak grom z jasnego nieba. Jestem sama w obcym mieście, bo tu pracuję. Miałam tylko jego. Jak mam sobie poradzić by nie zwariować? ”   Odpowiedź psychologa: ...

Czytaj dalej

Nie potrafię uwolnić się od związku

::  Weź udział w walentynkowej wojnie na buziaki - Dziewczyny kontra chłopaki  >>   Problem: „ Jestem z facetem prawie 7 lat. Mam wrażenie, że o kilka za długo, ale nie potrafię uwolnić się z tego związku. Nie wiem czy go kocham, może to tylko przyzwyczajenie. Może strach przed  samotnością? Jak sprawdzić czy to miłość mnie przy nim trzyma. A   jeśli nie miłość to jak odejść z tak długiego...

Czytaj dalej

Dlaczego mężczyźni nie chcą się źenić?

::  Weź udział w walentynkowej wojnie na buziaki - Dziewczyny kontra chłopaki  >>   Problem: „ Jestem z moim facetem 3,5 roku, od roku razem mieszkamy. Na  początku były ambitne plany wiadomo, pomieszkamy trochę razem  kolejny etap to zaręczyny. Kiedy wspominałam mój wspaniały facet  wyznaczał kolejne terminy do kiedy zrobi to już na pewno. Jednak nic z tego. Jesteśmy bardzo szczęśliwi prawie w ogóle...

Czytaj dalej

Stara miłość nie rdzewieje?

::  Weź udział w walentynkowej wojnie na buziaki - Dziewczyny kontra chłopaki  >>   Problem: „ W liceum zawsze podobał mi się pewien chłopak, nigdy nie byliśmy parą, ale coś między nami iskrzyło. Nasze drogi się rozeszły, ale  wciąż miałam go w pamięci. Spotkaliśmy się po latach i mimo, że każde z nas ma swoje rodziny i ustabilizowane życie ja ciągle za nim szaleję. Dlaczego stara miłość nie...

Czytaj dalej

Ciągle myślę o seksie!

:: Problemy w związku? Koniecznie wejdź na tę stronę >   Problem: „ Nie wiem co się ze mną stało, ale myślę ciągle o seksie! Mam   partnera ale widzę że on nie ma takich potrzeb jak ja. Aż mi głupio przed nim. Wcześniej jakoś nie miałam takiej ochoty. Teraz mam 27 lat i czuję że mogłabym to robić kilka razy dziennie. Nie  wiem dlaczego tak się dzieje. Czy dlatego że dochodzę do 30-tki,  czy to z...

Czytaj dalej

Czy kobieta może zrobić pierwszy krok?

Problem: „ Choć czasy się zmieniają utarło się, że to mężczyzna robi pierwszy krok. Ale czy nie jest tak, że wszystko zależy od kobiety? Że ona musi słowami lub mową ciała dać mu znak, bardziej lub mniej świadomy, że jest otwarta na jego zaloty? Czy nie jest tak, że kobiety udają uległe by umożliwić facetom to co oni lubią najbardziej - zdobywać, ale to i tak ona podejmuje decyzję czy coś z tego będzie i kiedy...

Czytaj dalej

Jak kupować? Wybierz produkt odpowiedni dla Ciebie Podaj nam swoje dane Dokonaj opłaty Aktywacja następuje w ciągu 24 godzin od momentu wpłaty środków