Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego?

Chcesz, by dział produkcji działał sprawnie i efektywnie? Poznaj lepiej swoich pracowników. Wiedza na temat ich potrzeb, oczekiwań i aspiracji zawodowych stanowi klucz do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku.

Formularz zamówienia

  • Tak, zamawiam Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego? w cenie 19.90

Autor: Joanna Czerska, Joanna Dziekońska
Data wydania: 03.10.2013
Liczba stron: 20
Wydawca: Wiedza i Praktyka
ISSN: 978-83-7677-504-3
Format: PDF (znak wodny)

Jesteś tu pierwszy raz?
Aby zamówić, załóż konto

Posiadając zarejestrowane konto będziesz w pełni korzystać z możliwości jakie oferuje Ci Psychorada. Otrzymasz dostęp do bezpłatnych narzędzi autodiagnostycznych, bezpłatnych porad, artykułów, poradników, specjalnych akcji promocyjnych oraz systemu konsultacyjnego.

Załóż konto

Aby zamówić, zaloguj się

Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji Przypomnij hasło

Jak kupować? Wybierz produkt odpowiedni dla Ciebie Podaj nam swoje dane Dokonaj opłaty Aktywacja następuje w ciągu 24 godzin od momentu wpłaty środków